دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

جشن دندونی دنیز

1391/11/19 9:24
نویسنده : مامان دنیز
5,287 بازدید
اشتراک گذاری

جشن دندونی دنیز در 29 دیماه برگزار شد

اینم عکسای خوشمل دنیز کوشولو که اون روز مثل همیشه دخمل خوبی بود و اصلا اذیت نکرد

 

اینم دو تا دندونم ببینید چه خوشمله تازشم مسواک هم زدم نیشخند

مامانی جونم زحمت کشیده بود و این میز غذا رو برای مهمونا اماده کرده بود.. خجالت

 

 

 

 بقیه عکسها در ادامه مطلب-----

 

 

 

سالاد ماکارونی

 

الویه دندونی

کشک بادمجون

 

این هم رولتهای الویه

الویه جوجه تیغی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ا

 

اینم عکس دخمل عمه و دخمل دائیم

 

این جا هم پسمل عمه کتی هی به من میگه بیا بوست کنم من میگم نهههههههههههههه

 

بعدش گفتم باشه بیا ماچم کن زود بلوخجالت

 

پسندها (1)

نظرات (21)

سمانه(مامان محمد حسین)
1 بهمن 91 20:11
اخی عزیزم دستت درد نکنه مژگان جون خیلی زحمت کشیدی چه غذاهایی دلم خواست

ممنون بفرمائید میل کنید خخخخخخ
نازنین (مامان پارمین )
1 بهمن 91 20:29
مبارکت باشه عزیزم . دست مامانتم درد نکنه وخسته نباشه . ایشالله همه دندونات به راحتی در بیان


میسی
مارال
1 بهمن 91 20:42
به سلامتی عزیزم مبارک باشه
سپید(مامان یونا)
1 بهمن 91 21:34
واااااای خیلییی عالی بود عکسااااا....خسته نباشی مامان دنی جون.....ای کدبانوی همه چیز دون.


میسی خاله سپیده یون یونکی دار
خاله گیلاس
1 بهمن 91 21:59
ای قربون اون دودونه دندونت

نگاش کن خدااا چه جیگملی شده

جیگمل که بود جیگمل ترم شده

قیافشو نگا چه هر عکسش هم یه شکلی کرده خودشو شیطون خاله


دستت درد نکنه مامانش خیلی خیلی عااالی بود


میسی خاله گیلاسی دندون در اوردم تابستون میخام گیلاس بخولم هههههههه
nasrin
1 بهمن 91 22:47
مبارکت باشه عزیزم دست مامانی با سلیقتم درد نکنه


ممنون
هستی مامان رادوین
1 بهمن 91 23:19
مژگان جون همه چی قشنگ و عالی بود انشاله همیشه تو خونتون جشن و شادی باشه


ممنون عزیزم
مامی آنیتا
2 بهمن 91 0:19
مبارکه خوشجل خانومی ناز خسته نباشی مامان خانومی همه چی عالی به نظر میرسه خوشبحال مهمونا راستی مگه دنیز کباب خور نشده؟؟ پس کو کباب
الناز مامان آرمیتا
2 بهمن 91 11:02
عزیزممممممممممممممم تو چقدر نازی با اون پیرهن خوشگلت


ممنون خاله الناز پیراهن هم قابلی نداره
مامى رزا
2 بهمن 91 11:03
مژگان جون خسته نباشى ماشالاه دنيز چه جيگرى شده بوسسس


ممنونم
رها
2 بهمن 91 11:24
واااااااااااااااای دنیزجونم دندونت مبارک خاله جوووووووووووون ایشالا باهاش چیزای خوشمزه بخورررررررررررررررری دست مامی هم درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودش


میسی خاله رها جونم
khale setare
2 بهمن 91 12:53
salam daniz joonam mobarake azize dele khale vay bebin che mah shodi to ghorboonet belaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
bah bah che mamane khosh salighei va che jashne khoshmazei


میسی خاله ستاره جون جونییییییییییییییی
مامان نازنین
2 بهمن 91 18:00
به به چه پست خوشمزه ای
خسته نباشی مژگان جووووون...ایشالا همیشه به جشن و مهمونی عزیزم
جوووونم عزیزم ماشالا به دنیز خوشگلم که با مامانی همکاری کرده


ممنون


شبنم مامان پرهام
2 بهمن 91 19:57
عزیزم جشن دندونیت مبارک باشه


میسی خاله شبنم
ثمین
3 بهمن 91 11:24
سلام عزیز دلم
چ هنرنمایی کردین! خیلی عالی بود گلم!
در قسمت جشن دندونی های دنیای نفیس ثبت شد!
راستی با فتخار لینک شدین!
دنیز جان به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی گلم!


ممنون ثمین جان
مامان پویان و آیسان
3 بهمن 91 22:34
مبارکه خالههههههههههههههه دست مامان مهربونت درد نکنه


میسی خاله فرشته ان شالله دندون ایسان گلی هم راحت در بیاد و اذیت نشه
زهره مامان بهادر
4 بهمن 91 10:47
مبارکه چه غذاهای خوشگلی


ممنون
مامان ایمان
4 بهمن 91 17:44
سلام دنیز خانوم دندونات مبارکه
ماشاالله چه دختر نازیییییییییییییییییییی
مامانی از طرف من ببوسششششششششششش:
با اجازتون من با افتحار لینکش می کنم
خوشحال میشیم یه سری هم به وبلاگ پسرم بزنید


ممنون هر کاری میکنم وبلاگتون باز نمیشه برام
مامان ایمان
7 بهمن 91 19:06
سلام مامان دنیز
اره بعضی موقع ها وبلاگ ها اینجوری میشه باید زود زود بزنیش.


هر روز میام وبلاگتون رو باز کنم ولی باز نمیشه برام نمیدونم چرا
فاطی
19 فروردین 92 22:07
ووووووووووووووی
اجازه هس من این کوشولو رو گااز بگیرم؟؟؟


خاله گاز نگیر منو فقط بوس اونم از نوع یواشش
بهاره مامان رادین
16 اردیبهشت 92 19:00
ای جونم اخه همه به کنار اون گردنبندت چی میگه؟؟؟