دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

واکسن 6 ماهگی

1391/11/4 12:06
نویسنده : مامان دنیز
2,578 بازدید
اشتراک گذاری

سه شنبه سوم بهمن ماه  ساعت 8:30همراه بابایی رفتیم مرکز بهداشت فردیس و واکسن شش ماهگیت رو زدی اولش یکم گریه کردی ولی بعدش تو بغل مامان اروم شدی یکم با ماشین گردش کردیم بعد هم رفتیم خونه مامان پری(مامان خودم)  برعکس واکسنهای قبلی این بار خیلی راحت پاتو تکون میدادی و درد هم نداشتی گریه هم نکردی ولی واکسنهای قبلی که زده بودی تا پاتو تکون میدادی گریه میکردی و جوری مظلومانه گریه میکردی که منم پا به پات گریه میکردم خو دلم برات میسوخت مامانی که درد میکشی ولی خدا رو شکر این بار درد نداشتی تب هم نداشتی یعنی خیلی کم بود و فقط قطره استامینوفن بهت دادم و نزدیک صبح هم کمی پاشویه کردم خوب شدی

مثل همیشه دختر خوبی بودی من بهت افتخار میکنم گل مامانقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله گیلاس
4 بهمن 91 11:36
جیگملتو که اینقده خانمی


میسی خاله گیلاسی به مامانم رفتم خخخخخخخ
مامان دخمل
4 بهمن 91 17:02
دنیز جون تقریبا هم سن دخمل منه، خوشحال می شیم اگه اجازه تبادل لینک بدین
راستی حتما برای دنیز جون اسفند دود کنین ماشاا... خیلی نازه



ممنون دوست عزیز
فرحناز مامان نگاه
1 مرداد 92 11:35
دنیز، عزیزم تولدت مبارک خاله