دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

دنیز در جاده چالوس

1391/11/7 11:45
نویسنده : مامان دنیز
2,179 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه 6 بهمن ماه  من و مامان و بابایی رفتیم جاده چالوس هوا کمی گرم بود واسه همین تونستیم بریم ساعت 12 و نیم رفتیم و ساعت دو بر گشتیم  نزدیک سد کرج که رسیدیم من خواب بودم واسه همین ندیدم سد کرج چه شکلیه ولی وقتی رسیدیم کنار رودخونه  نزدیک پل خواب نیشخندمن بیدار شدم  کلی ذوق کردم و همش بالا پایین میپریدم تو بغل  مامانیهورا

اینم از عکسام تازشم کفش دوزکمم بردم گردش خنده

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب.........

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خاله گیلاس
7 بهمن 91 15:47
خوش بگذره جیگمل خاله

نگاش کن چقدر داره خوش میگذرونه


جای شما خالی خاله گیلاسی خیلی خوش گذشت
مامی آنیتا
7 بهمن 91 16:17
ای جونمممممممممممممممممممممم خوشجل خانوم



میسی خاله نازگل
سپید(مامان یونا)
7 بهمن 91 18:20
ای خدااا نگاش کنین..چه جیگملی شده..رفته ددر...
خوش بگذرون خاله کلیییییییییی


میسی خاله سپیده یونا رو هم بیار با هم بریم ددر خوش بگذرونیم من لانندگی هم بلتم خخخخخخخخخخ
khale setare
7 بهمن 91 22:20
khoshbgzare khale joon


میسی خاله جای شما خالی
مامان مهرناز
7 بهمن 91 22:48
وای چه دختر نازی
خدا حفظش کنه
یه عالمه بوووووووووووووووس واسه دنیز خانومی
به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
بااجازه لینکتون کردم


ممنون.. چشم سر میزنم به وبلاگتون

اوه شما همون خانومی هستین که نون قلبی رو توی دنیای نفیس اموزش داده..خوشبختم از اشناییتون



نتونستم تو بلاگفا نظر بدم رفتم میهن بلاگ نظر دادم
elnaz mamane armita
7 بهمن 91 22:56
ای جونم دنیز


خاله بگو ارمیتا هم بیاد با هم بریم تازشم خودم لانندگی بلتم
nasrin
8 بهمن 91 16:53
آییییییییییییییییییییی جووووووووووووون


همیشه به گردش عزیزم


ممنون
ناییله(سولماز)
8 بهمن 91 17:48
ای جونم قربونت برم که اینقد خوش تیپی


میسی خاله سولماز
رها مامان مانلی
9 بهمن 91 1:54
عزیزدلم همیشه خوش و خرم باشی


ممنون
عمه کتی
9 بهمن 91 19:13
lمهربون عکساتم مثل خودت نازن


میسیییییییییییییییییی
عمه کتی
9 بهمن 91 19:15
نفس
مامان پویان و آیسان
9 بهمن 91 23:26
عشششششششششششششقم خوش گذشت بهت


بله خاله جون جای دوست جونام خالی بود
خاله فریبا
12 بهمن 91 12:31
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
نازنین (مامان پارمین)
16 بهمن 91 12:18
جیگرتو عسیسم ناناز خانم اون کفشدوزکت تو حلقم