دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 9 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

دنیز در سپندارمزگان

1391/12/23 9:45
نویسنده : مامان دنیز
3,197 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقته وب رو اپ نکردم نه اینکه تنبل باشم و وقت نکنم اخه کامپیوترمون خراب شده بود و باید قطعه ای رو عوض میکردیم ما هم سرمون به بنایی خونه و خونه تکونی گرم بود وقت نمیکردیم تا اینکه دیروز بابایی دیروز قطعه رو تهیه کرد و کام درست شد و منم زودی اومدم که عکسهایی که این مدت گرفتم بزارم

حالا بریم سراغ عکسهای سپندارمزگان البته مامانی خیلی برنامه چیده بود ولی بنایی خیلی خونمون رو بهم ریخت و مامانی همش صبح تا شب کار داشت همه خونه خاک شده بود واسه همین از بقیه برنامه ها صرف نظر کرد و فقط یه کیک پخت  با ژله های قلبی که دور کیک گذاشت و یه شام خوشمزه درست کرد دائی جونام و مامانی  بابایی هم برای من کادو خریده بودن  اخه من عشقشونم قلب

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب...

 

خیلی دوست داشتم بدونم این شکلات قلبیا چه مزه ایه هی میخاستم نایلون روشو در بیارم بخورم نمیشد

 

 

حالا یه ذره با نایلونش بخورم ببینم چه مزه ایه

 

نخیر این ورش که هیچ مزه ای نداشت بزار ببینم اونورش چه مزه ای میده

نخیر اونم مزه نداشت اصلا من رفتم کیک بخورمخوشمزه

 

اینم از کادوهام کفش رو مامانی خریده توپ رو دائی وحید و دو دست لباس که دائی مهرداد خریده

اخر شب هم لباسمو عوض کردم رفتم توپ بازی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامی آنیتا(نازگل)
23 اسفند 91 9:51
ای جونم عروسک خوشجله سپندارمزگان مبارککککککک

مامان خانومی آبنبات رو با روکش دادی دست بچه که بتونی واسه سال بعد هم نگه داری


میخاستم این کارو بکنم ولی این شکم اجازه نداد و چند روز بعد همه رو فرستادم تو شکمم که جاشون امن تر باشه خخخخخخخخخ
خاله گیلاس
23 اسفند 91 17:30
تو عشق خاله هم هستی عسلم سپندارمزگان مبارک عزیز خاله
khale setare
23 اسفند 91 23:37
slm eshghe khale rooze eshghet mobarak toopetam khieli bahaleeeeeeeeeeeeeeeee shoot kon biad
نازنین(مامان پارمین)
24 اسفند 91 2:34
سپندارمزگان مبارک عزیزم چه لباس خوشگلی عروسک خانم
رها
24 اسفند 91 2:35
سپید(مامان یونا)
24 اسفند 91 9:48
ووووووییی جیگرررررررررر....چه خوردنی شدی نفس نفسیه من