دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

اولین بار که سینه خیز رفتم و نشستم

1391/12/28 11:19
نویسنده : مامان دنیز
1,583 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار که سینه خیز تونستم حرکت کنم به جلو 28 بهمن بود  که مامانی سریع ازم فیلم و عکس گرفت که به بابا نشون بده و کلی هم قربون صدقم میرفت

 

این حرکت رو هم چند روز بعدش کشف کردم و همش در حال انجام این حرکت هستم :)

 

11 بهمن هم برای اولین بار بدون کمک تونستم بشینم و اصلا چپه نشدم

 

اینجا هم دارم  بیسکوئیتهای مامان رو میخورم یواشکی چقده خوشمزه اس به به

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نی نی قتو
23 اسفند 91 10:11
سلام با طراحی تقویم سال1392 همراه عکس دلبندتون یک هدیه زیبا کنار سفره هفت سین ویادگاری برای دوستانتان داشته باشین ویک عکس طراحی شده رایگان از ما هدیه بگیریدhttp://ninifoto.ir/post/36-1.html
خاله گیلاس
23 اسفند 91 17:33
من بهت افتخار میکنم قهرمان کوچولو
khale setare
23 اسفند 91 23:39
vay khale joooooooooooooooooooooooooon engha deltanget boodam k nagoo khoshgel khanoomi mashala che bozolg shodi
نازنین(مامان پارمین)
24 اسفند 91 2:33
ای جونم چه کیفی داره میکنه با بیسکوییت
رها
24 اسفند 91 2:33
افررررررررررررررررین دختر زرنگم کاش نلی منم زودتر بشینه