دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

وقتی بابا به بچه غذا میده

1391/12/28 11:20
نویسنده : مامان دنیز
2,189 بازدید
اشتراک گذاری

 مامانی دو دقیقه رفت  ظرف بشوره به باباگفت به من ماست بده  بابا هم نمیدونست به دهنم ماست بده به مماقم ماست بده ؟نیشخندخنده

راستی من به کتاب  و دفتر هم خیلی علاقه دارم تا مامانی و بابایی کتاب دست میگیرن سریع میرم و هی کتاب رو  و دفتر رو ورق میزنم و پاره میکنم و میخورمشون خیلی هم خوشمزه اس یه بار خوردم  ولی مامانی ازم گرفت نیدونم چیکارش کرد فکر کنم خودش خوردنیشخند

تو این دفتر بابا عکس منو کشیده خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شادونه
23 اسفند 91 10:27
دخمل خوشمل من
مامانی
23 اسفند 91 10:32
سلام مامی دنیز
دخیه نازی داری خدا برات نگهش داره.
به وبلاگ نی نی منم سر بزن.


ممنون چشم حتما سر میزنم
خاله گیلاس
23 اسفند 91 17:36
خاله با بابایی یه تیم فوق العاده هستینا
khale setare
23 اسفند 91 23:42
akhey khoshmele khale che sibilai ba3 khodet sakhtiaaaaaaaaaa
نازنین(مامان پارمین)
24 اسفند 91 2:32
خوب میکنی خاله جون همرو پاره کن عسیسم
رها
24 اسفند 91 2:33
اااااااااااااااای جونم عزیزدلم
سپید(مامان یونا)
24 اسفند 91 9:45
ای جووووووونممممم...چه بزرگ شدی قربونت بررررمممممممممم....عکسشوووووو خخخخخخ...گردنشو تو عکس بوووووووووس
khale setareh
2 فروردین 92 16:20
sale no mobarak khale jooooooonam ishala sale khoobi barat bashe boooos


سلام خاله ستاره جونم عید شما هم مبارک