دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

اولین نوروز

1392/1/5 11:27
نویسنده : مامان دنیز
1,947 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  بازم ببخشید که  وبلاگ رو دیر اپ کردم  اخه 25 اسفند  ماشینمون رو دزدیدن و همش در گیر  کارای اون بودیم و از اون طرف هم خریدای عید و مرتب کردن خونه برای استقبال از بهار و اصلا وقت نمیشد که بیام وبلاگ رو اپ کنم .. بزارید از لحظه  تحویل سال بگم سال 1392 ساعت دو نیم ظهر سال تحویل میشد

 من و مامان و بابایی لباس خوشگلامون رو پوشیدیم  و نشسته بودیم کنار هفت سین و داشتیم کانال من و تو نگاه میکردیم هنوز چند دقیقه ای تا سال تحویل مونده بود بابا هم دوربین رو اماده کرد بود که از لحظه تحویل سال و کارای من فیلم بگیره که یهو تلفن زنگ زد بابا گوشی رو برداشت دیدم چهره اش خوشحالتر شد و با ایما و اشاره به مامان فهموند که ماشینمون پیدا شد  خیلی خوشحال شدیم  بابا گوشی رو قطع کرد که به مادر بزرگ و پدر بزرگ زنگ بزنه  اونا رو هم خوشحال کنه وقتی با اونا حرف میزدیم یهو سال تحویل شد و ما اصلا متوجه نشدیم فقط رو که بر گردوندیم دیدیم همه تو تی وی دارن رو بوسی میکنن و ما هیچی از لحظه تحویل سال نفهمیدیم ولی اشکالی نداره همین که ماشین پیدا شد هم خودمون هم اطرافیانمون خوشحال شدن  بعد هم اماده شدیم رفتیم خونه مادر بزرگ کلا یادمون رفت میخاستیم فیلم و عکس بگیریم  چشمک

راستی یه عکس قبلش گرفتیم اخه مامانم یه چیزی از توی  کمد دیواری  می خواست من و بابایی با کمک هم رفتیم که بیاریمش

 

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

khale setareh
7 فروردین 92 20:34
slm khale joon hezar mashala eydet happy khoshgelaaam bosss

بوس واسه خاله ستاره
لاله
15 فروردین 92 12:21
خدا رو شکر دنیز جون ماشینتون پیدا شد
ای شیطون چجوری رفتی اون بالا



ممنون
من از در و دیوار بالا میرم این که چیزی نیست خاله خخخخخخ
مامان مهرناز
17 فروردین 92 0:53
وای اول که خوندم خیلی ناراحت شدم
حالا خداروشکر پیدا شده
ان شالله با شروع سال جدید همه ی بلاها ازتون دور بشه


ممنون ان شالله
سولماز
19 فروردین 92 22:44
مرسی که از الان به مامان مهربونت کمک میکنی عزیزم


خواهش میکنم خاله جون قابل مامانی رو نداره
بهاره مامان رادین
14 اردیبهشت 92 3:07
اخه وروجک اون بالا چی میخوای؟ماشاا.....