دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

دختر خوشگلم ده ماهه شده

1392/2/18 16:30
نویسنده : مامان دنیز
1,809 بازدید
اشتراک گذاری

کارایی که دخمل خوشگله یاد گرفته انجام بده

دس دسی میکنی .....

بلدی بگی جیززززززززز ...

موقع غذا خوردن هم میگی به به

نانای میکنی با تمام هیجان و ذوق کافیه یه اهنگ بشنوی. تو تولدها و عروسیا که میریم یه بند در حال نانای هستی.. گاهی وقتا از رو زمین چیزی بر میداری میخوری تا من صدات میزنم که درش بیار نخور میخندی و شروع میکنی به نانای کردن که  هیچی بهت نگم ابرو

 ازمبل و تخت میگیری و دور تا دورشون راه میری وقتی میرسی به جایی که من نشستم دستات رو بلند میکنی تا دستت رو بگیرم و تاتی کنی

 از خواب که بیدار میشی مستقیم میای سمت اتاق چون میدونی من اونجا هستمخندهو از تخت میگیری بلند میشی و راه میری تا برسی به من

 این ماه وزنت 9600 و قدت 75 بود شکر خدا نسبت به ماه قبل بهتر بودی و مریض هم نشدی  فقط خیلی وروجک شدی همش از سر و کول من بالا میری

موقع خابیدن دوست داری بیای کنارم و روی دستم بخابی  منم چشامو میبدم تا تو زودتر خوابت ببره والا تا صبح داستان داریم با تو و نخوابیدنت

گاهی وقتا که شیر میخوری تو چشام زل میزنی بعد شروع میکنی به حرف زدن ااااااااا گگگگگگگگگ ددد بوووووووووووو یه همیچن چیزایی و  منتظری منم جواب بدم که متوجه شدم چی میگی خیلی بامزه میشی وقتی اون مدلی حرف میزنی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان زهرا
17 اردیبهشت 92 20:11
nasrin
17 اردیبهشت 92 22:37
جوووووون دخمل خوشگل و زرنگ. بهتره مامان کدبانوی این خانوم خوشگله چند تا عکس ازش بزاره حال کنیم.
الناز مامان ارمیتا
18 اردیبهشت 92 13:50
دنیز خانم شده قربونش برم ولی مامانش اینطوری قبول نیست عکس نداره ما دلمون تنگ میشه برررررررررررررررررراش
سولماز
18 اردیبهشت 92 18:13
چه خانومی شدی برا خودت دنیز جونم.10000000000 ماشاللاه که اینقد زبر و زرنگی
نازنین(مامان پارمین)
19 اردیبهشت 92 11:43
جووووونم دنیز زرنگ و زبل مامانش زودی عکسم بذار
مامان مهرناز
19 اردیبهشت 92 23:51
عزیز دلم 10 ماهگیت مبارک مامانش عکس یادتون نره حتما بزارین
مامان ایمان
22 اردیبهشت 92 0:23
ى مهر دل فروز، در آسمان علم وى یار مه جبین، یا باقرالعلوم اى حجت خدا، ما را شفیع شو در روز واپسین، یا باقرالعلوم میلاد امام محمد باقر علیه السلام خجسته باد
سپید(مامان یونا)
26 اردیبهشت 92 10:40
ای جونمممممممممممم .... قربون دخمل زرنگم برمممممممم
لاله
30 اردیبهشت 92 11:00
عزیییییییییییییزه دلم خانومی شده واسه خودش 10 ماهگیت مبارک باشه گلم
خاله گیلاس
30 اردیبهشت 92 16:29
ای جون دلم عسل خاله
نازنين
22 خرداد 92 23:25
عزيز دلم كجايين دلم براتون تنگ شده
خاله گیلاس
30 تیر 92 17:50
فربونت برم قهرمان خاله