دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

11 ماهگی

1392/4/31 9:21
نویسنده : مامان دنیز
1,572 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم از وقتی 11 ماهه شدی یه سری کارا و حرفای جدید یاد گرفتی 

مثلا تا  یه چی میخای و جلوت رو میگیرم هی میگی نه نه نه نه

به ماهی کوچولوی عیدمون که هنوز زنده س میگی مائییییییییی مائیییییییییییی خیلی دوستش داری و همش دوست داری باهاش بازی کنی

 چند باری دستات رو ول کردی و خودت ایستادی ولی زود افتادی زمین  و مثل همیشه لبخند زدی دختر خنده روی منقلب

گاهی وقتا تو خونه با مامانی تاتی تاتی میکنی ولی بازم زود خسته میشی و میشینی رو زمین

وقتی میرم تو اشپزخونه دنبالم میایی و میخای در کابینتها رو باز کنی و وسایل توشون رو بریزی بیرون

 تازگیا بابائی یادت داده  مانیتور رو روشن و خاموش کنی هر وقت من پای کام هستم این کارو میکنی و دگمه خاموش و روشن کردن کام رو هم بلدی و چند باری خاموشش کردی وسط کار

 

دیگه بگم دختر خوشگلم وقتی حموم میری میزارمت تو لگن و اب پر میکنم توش تو هم شالاپ و شولوپ میکوبی رو اب و کلی کیف میکنی

 

 

وقتی سوار ماشین میشیم من شیشه رو میدم پایین اون وقت شما هی میکشی بالا  اگه کولر روشن نکنیم از دست تو میپزیم تو ماشیننیشخندوروجکککککککککککککک

 

عاشق  در اوردن لباسا از تو کشوها هستی و این کار هر روزتهابرو

تا وسایلت رو از رو زمین جمع میکنم بدو بدو میایی و دوباره همه رو  میریزی زمین کلافه

خلاصه یه عالمه شیطنت داری و خیلی هم با مزه و دوست داشتنی هستی دختر طلای مامانقلبماچ

به شدت علاقه داری پرده رو خراب کنی  (پرده خونه کر کره ایه) تو هم با تمام سرعت میدوی که بتونی خرابش کنی تا صدات میکنم که دنیز اینکارو نکن سرعتت  چند برابر میشه و با تمام هیجان میکوبی رو پرده از دست تویه وروجک پرده رو کامل نمیاریم پایین

 یه قسمتی از دیوار هم گچش ریخته علاقه خاصی به کندن اون و خوردن گچش داری(که مامانی همیشه سر میرسه و میگه نخورررررررررررکلافه

جدیدا یاد گرفتی دائما میری جلو تی وی  خاموش روشن یا ماهواره رو روشن خاموش میکنی و اگه ما اعتراض کنیم صدات رو میبری بالا میگی ییییییییییییییی بعد هم ن ن ن

یاد گرفتی از مبل بالا بری(تلاشت برای بالا رفتن از مبل خیلی باحال و خنده دار با اون هیکل کوچولوتقلب

راستی چهارشنبه 19 تیر هشتیمن دندونت در اومد(چهارمی از پایین)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان آریان
20 تیر 92 20:56
قربونت الهی هزار ماشالله
رها
20 تیر 92 21:49
خاله هرکاری دوست داری انجام بده قربونت برررررررررررررم
سمینا
21 تیر 92 0:51
وااااااااای موش موشی بخورم تو رو
مامان مهرناز
21 تیر 92 5:36
11 ماهگیت با تاخیر مبارک گل باهوش وخوش خنده من
مامان آنيتا...
22 تیر 92 13:06
واي چه بامزست اين عكس حموم كردنش خدا حفظش كنه دنيزجونو
کاکلی
22 تیر 92 15:10
ای جون قربون شما برم من چه جیگر میشی موقع آب بازی
ماری
28 تیر 92 4:27
عزیزم خانوم بودی خانوم تری شدی دنیز عزیزم...چقدر اون عکسی که با ماهی گرفتی قشنگه
خاله گیلاس
30 تیر 92 17:42
قربونت برم شیطونت خاله جیگر دندون موشیاتو
ساناز
30 تیر 92 23:49
چه نی نی نازی دارین خدا براتون نگهش داره.
نگین مامان پارمین
1 مرداد 92 16:38
ای بلاچه خوب اتیش میسوزونیا شیطونک من
الی مامی آندیا
5 مرداد 92 1:23
آفرین به تو دختر زرنگ . چقدر شما زود بزرگ شدین اخه


میسی خاله الی
سمیرا
15 دی 92 0:35
سلام خیلی نازه،خدا حفظش کنه