دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

اولین گردش دنیز در دیماه 1391

1391/10/8 18:32
نویسنده : مامان دنیز
1,479 بازدید
اشتراک گذاری

 امروز با مامان و بابایی خاله و سینا و سامان پسر خاله هام رو میگم، رفتیم اتشگاه کرج اخه اونجا هر سال زمستون کلی برف هست  و میشه رو برفا سر خورد پارسال که من تو دل مامانی بودم مامان و خاله ها رفته بودن برف بازی بابا کلی سر سره بازی کرده بود و مامان و خاله ها فقط نگاه کردن خووو مامانم به خاطر من نرفت رو برفا سر بخوره اخه ممکن بود من دردم بگیرهخجالتولی عوضش امسال تلافی کرد منو داد دست خاله رفت بالای کوه یهو دیدم یک عدد مامان داره  شوت میشه پایین کوهخنده معلوم بود داره بهش خوش میگذره ولی باز هم به خاطر من فقط یه دور سر خورد رو برفا و اومد پیش من تا تنها نباشم منم تو دلم گفتم مامانی سال دیگه بزرگتر میشم  می مونم پیش بابا تو برو یه عالمه سر سره بازی کن یه وقت تو دلت نمونهنیشخند

اینم عکس من قبل از اینکه مامان و بابایی منو بدن دست خاله برن پی برف بازیابرو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

خاله مهوش
8 دی 91 18:56
ای جووووووووووووووووووووووونم
این عکسو من از مامان بابات گرفتما.
قربونت برم . فکر کنم ایندفعه اولین نفر باشم که نظر دادم اینجا


اره خاله اول شدی هوراااااااااااا
منیره
8 دی 91 22:19
خیلی نازه
ماشالا نی نی های مردادی یکی از یکی خوشگل تر شدن
خودتم خیلی شبیه خواهر شوهرمی


ممنون .. من دوبار خواهر شوهر شدم ولی اسم زن داداشم منیر نیست
+
8 دی 91 22:36
سلام فندق کوچولو
دائم به گردش و شادی


میسی دائی امین
khale 3tale
10 دی 91 0:45
mashala che naz shodi khale
che negaran dali b sor khoradane mamani niga mikoni


خاله جون اینجا هنوز مامانم نرفته بود سرسره بازی من تو بغل مامان هستم و دارم اطراف رو نگاه میکنم ببینم چه خبه مردم چرا هی بالا پایین میپرن
خاله گیلاس
10 دی 91 10:57
قربونت برم که اینقده ناز شدی
الهام(سورنای من)
10 دی 91 17:09
جیگر تورو من بخورم اسکیمو جان
چه دل گنده ای دختر
من با سورنا تا سر کوچه ام نمیرم
ماشالاااااااااااا


خب بیا اینجا سورنا رو هم ببریم
دایی+شوهر خاله بچه
10 دی 91 22:09
من این بچه رو کاملا درک میکنم
نه واقعا خجالت نمیکشی بچه رو میبری برف بازی بعد فقط برف رو نشونش میدی میگی این برفه سرده بعد میبریش خونه، خوشت میاد یکی بیاد بین خودت و خودش یه شیشه بزاره بعد یکیتون اینورش اون یکیتونم اونوش باشید بعد اونی که طرف مقابلت هست بیاد لواشک و پفک و چیپس و شیرینی بخوره تو هم هی نیگاش کنی هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان
یه چیزی تو مایه های غضنفر و بربری میشه

اوهوم خوشم میاد

سینا
12 دی 91 13:59
جوجووووووووووووووو
مصی.
13 دی 91 23:09
الهی قربونت برم... خوشتیپک... مثل ساندویچ خوشمزها شد...


میسی عمه مصی
ame kati
16 دی 91 20:56
eshgham halahala monde beri sorsore
هما مامان پرهام
16 دی 91 23:37
وااااااااااااای مواظب باش دنیزکم سرما نخوره مینو عروس خودمه هااااااا
مامان پویان و آیسان
18 دی 91 15:51
ای دووووووووووووووووووووونم یخ کرده دخملیییییییییییم