دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

اولین دندونم در اومد هورااااااااااا

1391/10/19 14:09
نویسنده : مامان دنیز
794 بازدید
اشتراک گذاری

دنیز داره یه دندون..... قند میخوره از قندون

فرشته مهربون ...... اورده براش یه دندونهورا

 امروز 17 دیماه اولین دندون دنیز  خوشگلم در اومد 

سر سفره شام بودیم که من همش شلوغ میکردم نمیزاشتم  مامان و بابا غذاشون رو بخورن مامانی اومد کنارم که بهم شیر بده منم قهر کردم نخوردم بعد  لباسم رو در اورد گفت شاید گرممه که اینقدر بی تابی میکنم  این وسط من هی جیغ بنفش میکشیدم که یهو مامان گفت اون سفیده چیه تو دهنش فکر کرد من چیزی از رو زمین برداشتم خوردم هی لبم رو کشید پایین دید یه چیز سفیدی از تو لثه ام زده بیرون یهو با خوشحالی گفت بابا بابا دنیز  دندون در اورده بابا باور نکرد فکر کرد مامی اشتباه میکنه واسه همین خودش دست کشید به لبت و یهو خندید گفت ای وروجک چه دندون تیزی داری

الهی مامان به قربونت بره دندونت مبارک باشه ان شالله همه دندونات به راحتی در بیان و اذیتت نکنن و همیشه دندونای سالمی داشته باشیقلب

 

خیال باطل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

نازنین (مامان پارمین)
17 دی 91 22:37
مبارکت باشه دنیز خوشگله .


ممنون خاله نازنین
مامی آنیتا
18 دی 91 0:07
عزیزم اولین مرواریدت مبارک
ایشالا همه مرواریدات به همین راحتی جوونه بزنه


مقسی خاله نازگل
خاله مهوش
18 دی 91 10:21
مبارکه عزیزم.مامانت بهم اس ام اس داد و گفت.خیلی خوشحال شدم آخه مامانت قراره واست یه جشن بگیره واسه همین ذوق کردم
سپید(مامان یونا)
18 دی 91 10:50
مبارکههههههههههه ایشالله بقیه دندوناشم راحت راحت درمیااااد


میسی خاله سپیده ان شالله دندونای یونا جونم راحت در بیاد و یه جشن دندونی خوشمل براش بگیری
مامان نازنين
18 دی 91 13:56
اولين مرواريدت مباركه عزيزم
ايشالا برا دندوناي ديگه هم اذيت نشي و به راحتي در بيان
دنيز خوشگلم ماشالا زود كباب خور شديا


میسی ان شا الله دندونای هانیه جون هم راحت در بیاد و اذیت نشه
خاله گیلاس
19 دی 91 10:59
ای جووون دلم

مبارک باشه فرشته خاله

دیگه بابای باید به فکر نون باشه بچمون دندون درآورده نون خور شده


نون چیه خاله کباب میخام
nasrin
19 دی 91 14:31
مبارکت باشه عزیز دلم


میسی
دایی+شوهر خاله بچه
20 دی 91 0:49
کاش زمان ما هم این همه امکانات بود
ببین دایی جون چقدر خوش بحالت شده
دلم بچگیامو خواست


کدوم امکانات؟ یعنی زمون شما کسی دندون در نمی اورد خخخخخخ
khale setare
20 دی 91 1:38
mobarake khale joon dg bayad mesvak zadano shooroo konia


مامانم یه مسواک انگشتی برام خریدم هی انگشتش رو میکنه تو حلقم که این یه ذره دندون رو مفساک کنه خخخخخخخ


ame kati
20 دی 91 12:15
عزیزم دندونت مبارک باشه قربونت بشم عشقم. دندونتو بخورم.قربون خنده هات.


میسی عمه من به دخمل خوش خنده و خوش اخلاق معلوفم مامانم میگه خدا کنه همیشه همینطوری بمونم
Mumy
20 دی 91 19:46
عزیزم چه دندون خوشملیییییییییییییی مبارکه
لاله مامان ترمه جونی
21 دی 91 17:33
مبارکت باشه عزیزم ایشالا همه مرواریدات به راحتی در بیان وروجک به دنیای کباب خورا خوش اومدی
مریم مامان بهار
23 دی 91 1:30
دنیز جون اولین مروارید کوچولوت مبارک خاله
هما(مامان پرهام)
1 بهمن 91 14:09
مبارك باشه خاله جوووونم پسر منم اولين دندونش در اومدهههه