دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

سه تا دندون همزمان با هم در اومد

1392/6/2 9:54
نویسنده : مامان دنیز
3,407 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم امروز داشتیم  با هم  بازی میکردیم و تو هم  میخندیدی یهو دیدم لثه ات سفیده دست کشیدم دیدم دندونت جوانه زده  لثه های بالایی هم دست زدم دیدم دو تا دندون دیگه هم جوانه زده

 سه تا دندون همزمان با هم در اوردی حتما خیلی سخت بوده چون این مدت همش تب میکردی و بدنت داغ بود

 الهی مادر بمیره این مدت همش تو خواب نق میزدی دیشب هم همینطور پس فرشته ها برات دندون  جدید اورده بودن مبارکت باشه دختر قشنگم همیشه سلامت باشیقلب

 

روز جمعه یکم شهریور رفته بودیم عروسی که تو راه به خاطر دندونت تب کردی  استامینوفن خریدیم تا بهت دادم کلی بالا اوردی و حالت بد شد  بعد شیاف زدیم بهتر شدی  ولی وقتی اومدیم خونه دوباره تا صبح تب داشتی و پاشویه ات میکردیم موقع پاشویه کردن یه لحظه یاد بچگیهای خودم افتادم که مامان و بابام همینجوری نگران پاشویه ام میکردن  یهو زدم زیر گریه  و دلم برای پدر و مادرم تنگ شد  خلاصه که تا صبح با بابایی پاشویه ات کردیم تبت کمی پاینن اومد نزدیک صبح هم دوباره کمی بالا اوردی   ولی همچنان تب داشتی  بازم پاشویه.. بعد از ظهر که دکتر  ناصری بیاد میبرمت دکتر دخترکم چون قراره سه شنبه دو تائی با هم بریم سفر بریم چکاب ماهیانه  که مامانی خیالش راحت بشه دختر خوشگلش حالش خوبهماچ

به ادازه تموم دنیا دوستت دارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نازگل
3 شهریور 92 9:48
آخیییییییی دنیز جونم مبارکت باشه دندون آسیاب خیلی سخته معلومه کلی اذیت شده عروسک خانومممممم
مامان آرتین
7 شهریور 92 0:46
مبارک باشهامیدوارم بقیه هم خیلی زود و بدون درد در بیان دوست خوبم،خوشحال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنید.
مامان رزی
12 شهریور 92 10:55
سلام دوست خوبم. من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم. وبلاگ خیلی خوبی داری. تولد دختر گلت هم مبارک باشه. امیدوارم همیشه موفق باشی .من شما را لینک کردم. اگر دوست داشته باشی می تونیم دوستای خوبی واسه هم باشیم.
خاله گیلاس
25 شهریور 92 18:06
الهی خاله بمیره نبینم تب داشته باشی