دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

شیطنتهای بلاچه

1392/10/4 23:32
نویسنده : مامان دنیز
1,516 بازدید
اشتراک گذاری

عاشق دفتر و مداد و خودکاری  هر جا میبینی سریع مشغول نوشتن (خط خطی)میشی 

جدیدا هم یاد گرفتی رو پاهات و دیوار بنویسی فعلا هیچی بهت نمیگم چون اگه بفهمی این کارتو دوست ندارم بدتر میکنی ..هیچی نمیگم و فقط سعی میکنم کمتر مداد و خودکار دستت بدم و شاید به زودی برات تخته واتبرد بخریم که زحمت نکشی در و دیوارو نقاشی کنی

 

اینم از عکس شیطون بلاهنگام خط خطی پاهاشخجالتنیشخند

 

اینم از دیوار منزل که دنیز خانوم زحمتو کشیدن نقاشی فرمودن

 

 

قبلا گفته بودم دنیز عاشق غذا دادن به عروسکاشه وقتی هم غذا بهشون میده خودش بلند میگه به به(یعنی خوشمزه اس بخورین عروسکا)

خنده

دقیقا همون چیزی که من وقتی غذاشو میخوره بهش میگم

 

تو این عکسا هم به عروسکش غذا داده و بوسش میکنه و جایزه اش هم اینه که بیاره پای کام فیلم ببینهقهقهه

 

 

 

خانوم مهندس جو گیر شدنقهقهه

 

پسندها (1)

نظرات (16)

نازگل(مامی آنیتا)
4 دی 92 23:38
ای جانممممممممممممممم قربونش برم بلاچهههههههه دلم میخواد قورتش بدممممممممممممممممم
مامانی
4 دی 92 23:49
ای دختر شیطون بلا.مثل دخی من عاشق نقاشی.
نازنین(مامان پارمین)
5 دی 92 0:37
قربوووووووووووووون این بلاچه ینی عکس آخرش آخرشه هااااااااااااااااا خیلی جیگره
منیره
5 دی 92 0:47
خیلی باحال بودن خییییییییلی
سپید (مامی یونا)
6 دی 92 13:36
خداونداااااااااا این عکس آخریت خیلیییییی نازه دخترممممممم عاشقتمممممممم آثار هنریتم محشرههههههههه عشقممممممم
شادونه مامان آرشیدا
6 دی 92 16:20
الهی قربون مهربونیات برم من که به نینیت غذا نی دی اون ژست آخریتم که نهایت باحالیه جیگر طلا
مامان پویان و آیسان
7 دی 92 11:41
ای جونمممممممممممم چقدرکاراتون شبیه همه شما وروجکا باهم ارتباط داریدخخخخخخ عاشقتم جو گیر شدی
مامان مهرناز
8 دی 92 21:59
ای جوووووووووونم ماشالله چه شیطون شدی عکس اخری خیلی باحال بود
الناز
11 دی 92 16:51
واااااااااااای نگا پاهاشو چیکار کرده
maman atrina
12 دی 92 16:02
هر چند حال و روز زمین و زمان بد است یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای آنجا برای عشق شروعی مجدد است
مامان ایمان
18 دی 92 17:26
سلام عزیزممممممممممم وای چیکار کردییی شیطون خانوم وایی اون عکس اخریت منو گشته مهندس شدییییییییی نمی دونم بچه ها به کامپیوتر علاقه زیادی دارند
مامان ایمان
4 بهمن 92 2:38
سلام عزیزمممممممممم پیش ماهم بیاید منتظریمممممممم دختر گلتو ببوسسسسسسسسسسسس سلام وبلاگ شما میام ولی اصلا برام کد امنیتی نمایش داده نمیشه که نوشته هامو بتونم ارسال کنم
مامان نازنین
9 بهمن 92 0:59
عسلمممم عکس آخریه خیلی بامزه س چرا شما وروجکا اصن با کاغذ کنار نمیاین و نوشتن رو دیوار و دست و پا رو بیشتر دوس دارین
هم نفس
10 اسفند 92 15:32
سلام ماهناز و مهدیار یه کلبه کوچک اما گرم و صمیمی دارن به نام هم نفس که توش داستان زندگیشونو مینویسن.. الان هم بیاید به کلبمونو از خرابکاری آخر هفتمون بخون...
خاله شیوا
19 اسفند 92 14:04
دنیزک رو عشششقه
رها مامان مانلی
19 فروردین 93 22:34
جوووووونم قربون این خاموم مهندس نخودچی سفیدبرفی جیگر طلای بازیگوووووووووووش زیبا برم من