دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

دنیز و سفر خرداد 92

1392/3/27 22:41
نویسنده : مامان دنیز
1,420 بازدید
اشتراک گذاری

 11 خرداد همراه مامانی و بابایی رفتیم خلخال  خونه اقا جونم (اقاجونم یه خونه اونجا ساخته  و تابستونا همراه مامانی میرن اونجا می مونن اخه خیلی باصفا و خوش اب و هواس)منم خیلی اونجا رو دوست دارم اخه هر کاری دلم میخاست میکردم و مامانی هم همش منو میبرد تو باغ و میگردوند و همش ازم عکس میگرفت 

من تو این عکسا 10 ماه 15 روزه هستم و مامانم میگه خیلی شیطون شدم .. هر کی هر چی بخوره من با صدای بلند بهش میگم به به که یعنی به منم بده

سرمو  یه وری خم میکنم رو شونه هام یعنی دارم خجالت میکشم

صدای وز وز زنیور رو یاد گرفتم

 برای اولین بار 25خرداد گفتم ماما و مامانم کلی ذوق کرد که بالاخره یاد گرفتم صداش کنمقلب

راستی توی مسافرت یاد گرفتم از مبلای خونه اقا جون برم بالا

تو ماشین خیلی مامانم رو اذیت میکنم اصلا تو صندلی ماشینم نمیشینم و دوست دارم کف ماشین بشینم و هی با بطری اب که اون پایینه بازی کنمنیشخند

عاشق اینم که منتظر بشینم ببینم مامانی کی اسباب بازی لگوها رو از زمین جمع میکنه تو سطلش تا من بدو بدو برم و بریزمشون زمین و کیف کنم هورا

یه عالمه خرابکاری دیگه هم بلتم  سبد سیب زمینی رو  دست میزنم  و  دو تا دو تا سیب زمینیا رو بر میدارم تا بخورم که با صدای جیغ مامان  فرار میکنم  بعد بر میگردم پشت سرمو نگاه میکنم ببینم مامان رفته یا هنوز هست

سی دی ها رو میریزم بهممممممممم بعد دونه دونه از جاشون در میارم پخش میکنم رو زمین

جدیدا هم یاد گرفتم میرم هی در بخاری رو باز میکنم میبندم گاهی هم یه گاز ازش میگیرمقهقهه(بخاری خاموشه)

 

 و حالا اینم چند تا عکس از سفر

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

رها
27 خرداد 92 22:49
قربونش برم دخترزیباااااااااااااااااااای شیرینو ماشالااااااااااااااا خیلی جیگررررررررررشده
شادونه مامان آرشیدا
28 خرداد 92 10:05
جیگر خاله مثل همیشه ناز و خوردنی و خواستنی هستی. امیذوارم همیشه در کنار مامان گلت شاد زندگی کنی و گل خنده روی لبهات باشه
سپید(مامان یونا)
28 خرداد 92 10:13
ای من قربون شما برم آخه....خیلی نفس شدی خالههههههههه.....چه کاراییم یاد گرفتیااااا آفرین جیگرطلای مننن
سمینا
28 خرداد 92 10:27
وای خداااااا چه لبخند زیبایی داره این فرشته کوچولو
نازنین(مامان پارمین)
28 خرداد 92 12:24
آفرین دخمل زرنگ این همه چیز یاد گرفتی عکساتم مثل همیشه ماه شده عسیسم
نگین مامان پارمین
28 خرداد 92 16:52
ای جون خاله همیشه به تفریح عزیز دلم
کاکلی
28 خرداد 92 16:54
ای قربون اون خندهات دخملم چه لاکی هم زده قررررتی
مامی آنیتا(نازگل)
28 خرداد 92 17:37
ای جونمممممم چقدر ناز شدی خاله جون ماشاالله معلومه حسابی خوش گذرونی بلاچه ی من
مامان آنيتا...
29 خرداد 92 10:28
ماشاا... چقدر بزرگ شده اين فسقلي ما... دنيزجون خيلي ماه شدي عزيزم مواظب خودت باش...
نازنین مامان فاطمه
29 خرداد 92 19:46
همیشه به گردش و سفر عزیزززززززززم قربونت برم با اون خنده های خوشملت شیرین عسلم
مامان نازنین
29 خرداد 92 19:50
چرا نینیهای ناز مرداد ۹۱ تو ماشین انقد اذیت میکنن؟
هانی هم دوست نداره رو صندلیش بشینه و دلش میخواد رو صندلیهای عقب چهاردست پا بره


نسرین
31 خرداد 92 10:06
اییییییییییییییییییی جون طلا خانوم همیشه به گردش . لاکشششششششششششششششششششو بلا چه
لاله
1 تیر 92 8:18
ماشالا به دنیز خانوم که روز به روز خوشگل تر میشه
منیره
2 تیر 92 14:01
عزیززززززم...خ.شگل خانوما ناناز نانازا
هما (مامان پرهام)
2 تیر 92 14:03
عزیز خاله چقدر ناز شدی ماشالاا ایشالا همیشه بری سفر. مخصوصا کوه های آلپ
مامانی
2 تیر 92 23:39
عزیزم خیلی خودت و عکسات نازین
مامان آنيتا...
9 تیر 92 13:48
دنيز


الی مامی آراد
10 تیر 92 9:05
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رايتون نياز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 290رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان مهرناز
11 تیر 92 23:57
عزیییییییزم چقدر ناز وخوشکل شدی یه عالمه بوس برای دنیزعسلی
مامی آرمین
12 تیر 92 3:37
قربون عروسم برمممم چه ناز شده
بابای یسری جان
14 تیر 92 9:30
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.