دنیزدنیز، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

دنیز دریای عشق ما

دختر زیبای من بزودی ده ساله میشه

14 و 15 ماهگی دختر طلای مامان

1392/8/7 22:56
نویسنده : مامان دنیز
2,388 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم ببخشید که خیلی دیر به دیر وبلاگت  رو اپ میکنم ماشالله بس که شیطون شدی و نمیزاری پای کام بشینم وقتی هم میشینم یه گوشه مانیتور  باید فیلم عروسی و تولدهایی که این مدت رفتیم رو بزارم ببینی تا اروم بشینی

 

 کلماتی که این مدت خیلی خوب تلفظ میکنی

 

بیا 

بگیر

 بده

یلاممممم=سلام

از اونا: وقتی یه چیزی رو میخای با دست نشون میدی و میگی از اونا

مامان رو خیلی لوس صدا میزنی خیلی بامزه

بابا

مو

 اندون =دندون

 مینی=بینی

شششششششم =چشم

پا

دس

نه

بله

ددر

هاممممممم: غذا میزاری تو دهن من و یا عروسکات و میگی هاممممممممم اونم یلی لوس

اب

به به

 ایدین

صدای مرغ و سگ هم در میاری..خیلی با مزه میگی قد قد.. قبلا صبح که از خواب پا میشدی اول میگفتی هاپ هاپ

 و یه سری کلمه مبهم دیگه که خودت میفهمی ولی من نمیفهمم

کاملا راه میری و همه جا سرک میکشی جدیدا عروسکاتو میاری میزاری تو کابینت

کم غذا شدی و بیشتر دنبال شیطونی هستی

 اینم چند تا عکس از  14 و 15 ماهگی بلاچه دنیز خانوم

 

 

 

بقیه عکسها در ادامه مطلب.............

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سپید (مامی یونا)
7 آبان 92 16:44
خیلی عسل مسل شدیا عخشممممممم...میام با کره میخورمت...جیگر خالههههههههه
الناز مامان ارمیتا
7 آبان 92 18:04
ای جون دل تو چه شیرین شدییییییییییییییییییییییییییی
مامانی
7 آبان 92 22:49
وای دنیز خاله ماشااله بزرگ و وروجک شدی خا.با اون لباسای ملوست که فکر کنم مامان جون از خاله رها خریده مبارکت باشه عزیزم خیلی نازه.و خودت بیشتر نازی.
نازنین (مامان پارمین)
10 آبان 92 12:19
ای جونم قربونت بشم من سفید برفی . ماشالا روز به روز داری ناز تر و بانمک تر میشی
مامان پویان و آیسان
10 آبان 92 13:30
ماشالله دنیز جون
مامان مهرناز
10 آبان 92 19:33
عزززززززززززززززززیزم چقدر ماشالله بزرگ شدی گلم شیطون بلا وخواستنیییییییییییی
الی مامی آندیا
11 آبان 92 0:24
ماشاالله به این دختر شیطون بلااااااااااااا
مامان ایمان
15 آبان 92 22:10
هر دم به گوش می رسد آوای زنگ قافله ، این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله . حلول ماه محرم ، ماه پژمرده شدن گلستان فاطمه تسلیت باد . التماس دعا
آنام مامان النا
19 آبان 92 10:04
واااااااااااااااااای خدااااااااااااااا دنیز کوچولو تو چقدرررررررررررر ناز شدی هزاررررررررررررررررررر ماشالااااااااا عشقم
خاله شيوا
21 آبان 92 14:30
اي بلاچه..........دوستت دارم ظريفك خاله
نازگل(مامی آنیتا)
28 آبان 92 21:57
ای جونم عروسکککککککککککک هزار ماشالله بزرگگگگگگگگگگگ شدی خوشگلممممممممم و شیطوننننننننننننننننن
maryam
29 آبان 92 1:07
سلام دوست عزیز. وبلاگ زیبایی دارین. موفق باشین. میخواستم ازتون خواهش کنم به وب دوست بیاین و بهش نظر بدین. آخه واسه عشقش یه تولد نمونه گرفته و میخواد با تبریکهای شما عزیزان زیباترش کنه. البته چون خودش درگیر درسهاشه از من خواسته که شما دوستان رو به جشن تولد عاشقانش دعوت کنم. ممنون میشیم اگه تشریف بیارین. Tavalod-reza.blogfa.com
مامان نازنین
11 آذر 92 2:26
عزیززززززززززززم ماشالا چخده شیرین زبون شدی آخه اون پایین چیکار میکنی جوجو کوچولو
محمد مهدی
16 آذر 92 17:33
سلام مرسی وب زیبایی داری تبریک